  • Data: 2002-06-20 13:07:21
    Temat: Re: Pekao SA - załamanie - bramki antyterrorystyczne
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    > Nie podoba Wam się forma zabezpieczenia,
    > czy to że w ogóle jest zabezpieczenie,
    > lepiej żeby zamiast bramki stało 4 facetów z giwerami,
    > czy są jakieś inne propozycje ?

    Nie podoba się znaczne utrudnienie obsługi kilentów (mała
    przepustowowść drzwi). Zabezpieczenia tak, ale dobre (czyt.
    skuteczne _oraz_wygodne_, nieprzeszkadzające klientom), albo
    wcale.

    > rozumiem, że minusem jest brak możliwości zdeponowania
    > zapasu 5 złotówek, koszmar

    Nie - brak możliwości/znaczne utrodnienia wejścia z pięciozłotówką
    w kieszeni (jeśli wierzyć "przedpiściom").

    > Odkryłem taka bramke w oddziale na Kruczej
    > i zastrzeżnie budzil sposób informacji, co ktoś wchodził
    > to 15 minut mocował sie z klamką zanim dobrzy ludzie nie pokierowali
    > do komory

    No właśnie... Dlaczegno najpierw nie pomyśleć, a potem robić? Jak
    na razie powoduje to odstraszanie klientów. I to nie od używania
    oddziałów, ale od całego banku, po klienci PEKAO SA w większości
    korzystają z oddziałów, a nie bankowości elektronicznej.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl