  • Data: 2002-01-03 11:38:22
    Temat: Re: Pazerne BSK ...
    Od: Jarek Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dave wrote:

    > rzeczywiscie wprowadzono - poznalem na wlasnej skorze...:-(
    > Co ciekawsze - w TOiP na sieci nie ma o tym ani slowa !? To jest dopiero
    > kuriozum - skad w takim razie mam wiedziec o tym ze sie zmienily warunki
    > prowadzenia kont...?

    Jak to skąd ? Codzień rano łap za telefon i dzwoń do BSK pytając o ile i jakie
    opłaty dzisiaj podnieśli :-) Albo dla zdrowia przebieżka do najbliższego
    oddziału BSK, bo przecież TOiP wisi na tablicy ogłoszeń już miesiąc po
    podniesieniu opłat :-))
    BSK dba o Twoje zdrowie ...

    ________
    Jarosław Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >