    From: "Paweł" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paypal a sprawa Polska - protest
    Date: Wed, 23 Feb 2005 11:50:39 +0100

    > Podobno PayPal twierdzi ze problemem jest polskie prawo bankowe.
    >
    > Dobrze byloby to sprawdzic.
    > Znajac polkie realia, banki bez problemu mogly dopisac pare "bez"
    ,"oprocz"
    > itd.
    >
    > Moze ktos studiuje takie rzeczy i dalby nam 100% pewnosc ze tak nie jest.

    tak i właśnie dlatego wczoraj dostałem list od MoneyBookers że od wczoraj
    mają polską wersję językową swoich stron

    a od samego początku obsługiwali klientów z Polski (nawet wówczas gdy nie
    byliśmy jeszcze członkiem UE)

    PayPal ma ten sam szablon odpowiedzi dla wszystkich razem krajów które on
    nie uznał za wystarczająco dobre by działać w nich - niezależnie czy byś
    spytał czemu nie działają w Kongo , Nigerii , Polsce czy Czechach dostaniesz
    ten sam mail od "Lindy Autoresponder"

    dajcie sobie poprostu spokój, nie chcą nas to łaski bez,