  • Data: 2005-02-24 06:29:55
    Temat: Re: Paypal a sprawa Polska - protest
    Od: "Paweł" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Typowo polskie malkontentctwo. To ze nas nie obsluguja nie znaczy ze nasz
    > nie lubia, czy nie szanuja etc..
    > Dla nich jestesmy po prostu nieznanym krajem. Warto sie upominac zeby
    > otworzyli sie na Polske, bo najwiecej my sami na tym zyskamy. Nie ma sie
    co
    > obrazac, nie jestesmy pepkiem swiata i musimy zabiegac o uwage innych.

    nie przejmuj sie - jeszcze pare miesięcy i pojawi sie ebay
    jak pojawi sie ebay to razem z nim paypal

    a wtedy będziesz mógł ogłośić że to wynik niesamowicie skutecznej kampani
    lobbingowej jaką przeprowadziłeś

    ps .załóż od razu firmę lobbigową - to sobie przy okazji rozreklamujesz na
    tym sukcesie

    ps2. różne listy do paypal gdybyś poczytał archiwum tej grupy to zobaczyłbyś
    że sprawa trwa od ładnych paru lat - skutków jak do tej pory nie było -
    przede wszystkim dla nich jesteśmy krajem nie tyle egzotycznym (bo w
    bardziej egzotycznych istnieją) co biednym - więc do tej pory nie palili się
    specjalnie do intresów z nami - mi się to może nie podobać ale też mogę to
    zrozumieć