  • Data: 2014-01-24 21:52:40
    Temat: Re: Parabanki
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-24 14:12, Zibo pisze:
> [...]
    zaledwie pojedyncze przypadki o to pytaja stąd konsternacja i zamieszanie.

    > Moim zdaniem ludzie nie pytają bo wierzą temu co powie Pan z obsługi.
    > Wierzą, że powie o wszystkich kosztach. Skoro wiedzą o wszystkich kosztach
    > to po co czytać formalizmy w umowie których i tak nie rozumiem.

    W końcu jak się przychodzi do "instytucji zaufania publicznego"
    nadzorowanej przez specjalne organy państwa, ubezpieczonej specjalnymi
    sumami gwarancjami... słyszy od nienagannie ubranego pana/pani pod
    krawatem, stosownie wykształconego i prezentującego odpowiednią postawę
    moralną bo go tam zatrudniono to ma się prawo wierzyć w to co do mnie
    mówią i że odpowiadają na pytania wyczerpująco i zgodnie z prawdą...

    A niech teraz jeden z drugim zaprzeczy :-)