    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: POPIERAM PAWLAKA ! a ja nie popieram tego buraka ....
    Date: Thu, 19 Feb 2009 12:21:47 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > A powiedz mi ktoś im przyłożył nóz ???
    > Kto bierze przy takich niskich kursach opcje na ich dalszy spadek.
    > Dlaczego u nas zawsze szuka sie tylko winnych.......ale nie po tej
    > stronie.....
    > ktoś te umowy podpisał na opcje i na pewno wiedział o co chodzi.
    > Do wiezięnia na 10 lat takiego i juz a nie banki winne .........
    > dlaczego w innych krajach nie było tyle kretynów
    > dla mnie to tylko pokaz jak duzo kretynów ma władze w naszych
    > firmach........
    > Dlaczego jak strace na kontraktach to tez nie winie banków.......
> [...]

    Darsik, przestań pleśc bzdury... bank jest instytucją zaufania publicznego i
    jeżeli przychodzi do ciebie człowiek, który z tobą od wielu lat współpracuje,
    to nie masz powodu by mu nie wierzyc... w tamtym roku spotkałem się ze
    znajomym, który zapytał mnie co sądzę o takich instrumentach... ponieważ się na
    tym nie znam, to nie zajmowałem stanowiska, ale jak mi zaczął opowiadac o
    szczegółach to włos mi się na głowie zjeżył... i powiedziałem mu że jak znowu
    do niego przyjdzie naganiacz pan Sławek żeby wziął bejsbola i po prostu mu
    przylutował...zdziwiłbyś się jakich socjotechnik łapali się bankowi
    naganiacze... a to jest bardzo doświadczony prywaciarz, bardzo inteligentny,
    który ciężką pracą zbudował naprawdę piękną firmę... i jak go wczoraj
    spotkałem, to powiedział że wisi mi porządny obiad, bo wtedy zmąciłem mu
    spokój, zaczął to wszystko liczyc i stwierdził, że ryzyko jest zbyt wielkie...
    a to wszystko opierało się na zawiłych umowach, które były 20 stronicowym
    bełkotem, a wszystkie miny były tam sprytnie poukrywane... ja jestem pewien, że
    sądy będą stawały po stronie przedsiębiorców...