eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO po upgrade do inteligo - aktualnosc danychRe: PKO po upgrade do inteligo - aktualnosc danych
  • Data: 2006-03-01 21:02:40
    Temat: Re: PKO po upgrade do inteligo - aktualnosc danych
    Od: "hi" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "SdoubleU" <"slawek[wytnij]"@vskw.com> napisał w wiadomości
    news:du510q$gog$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie koniecznie, klientów Aurum i Platinum obsługuje się w specjalnych
    > pomieszczeniach.

    Tam tez często stoją (siedzą) w kolejce, a internetowy pkointeligo mają taki
    sam.
    Za dużo tych "VIPów", a za mało pomieszczeń i ludzi do ich obsługi. Zwykle
    jeden lub najwyżej dwa pokoje, gdzie obsługuje się tylko jednego klienta.
    Jak już przylazł (przyjechał) to miał powód i jego obsługa trwa około pół
    godziny.
    Czekający jako drugi może dostać nerwicy o piątym w kolejce nie
    wspominając:-)
    Dodzwonić się ze zleceniem tez jest trudno, bo jak obsługują klienta, to nie
    odbierają telefonów.

    Można powiedzieć, że PKO BP jest beznadziejny, ale ja uważam, że nie jest
    najgorszy. W innych bankach jest tak samo lub gorzej. PKO BP ma jedną
    istotną zaletę - występuje w każdej większej wiosce i "VIPa" obsłużą także
    poza własnym oddziałem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.03.06 21:54 SDD
  • 01.03.06 22:52 hi

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1