  • Data: 2003-12-09 14:58:44
    Temat: Re: PKO BP - nowe opłaty po odmiejscowieniu rachunków
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisałem wyraźnie (cytuję):
    >
    > "6. Za przekazywanie pocztą:
    > 1) wyciągów
    > 2) zbiorczego zestawienia operacji częściej niż raz w miesiącu"
    >
    > Możesz mi podać, na jakiej podstawie uważasz, że sformuowanie "częściej
    > niż raz w miesiącu" oprócz punktu "2)" dotyczy także także punktu "1)"?

    Ok. W starej toip jest taki zapis:

    "Przekazywanie pocztą zbiorczych zestawień operacji, raz w miesiącu i
    rzadziej, posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, rachunków
    oszczędnościowych Graffiti kont młodych, rachunków nieoszczędnościowych osób
    fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej - 0PLN"

    oraz

    "Za przekazywanie pocztą:
    - wyciągów
    - zbiorczego zestawienia operacji częściej niż raz w miesiącu równowartość
    opłaty pobieranej przez PPUP Pocztę Polską za list zwykły +5,00 "

    Jesteś pewny, że w nowej nie ma podobnego rozwiązania? Sprawdź ;-))

    > Chcąc zarzucać komuś brak umiejętności rozumienia tekstu, warto samemu
    > wiedzieć czego dyskusja dotyczy.

    Czego dotyczy dyskusja to ja wiem ;-) - mam za to podejrzenie, że
    traktujesz rozłącznie 2 pkt. toip i wyciągasz błędne wnioski.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn