    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Date: Wed, 21 Jul 2021 09:06:38 +0200
    <c...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <4...@g...com>

    Mac Ka <m...@i...pl> writes:

    > Właśnie widzę. Na teoretycznym przykładzie, masz społeczność, którą chcesz ochronić
    przed zarazą. Są na to 2 sposoby
    > 1/ 80% musie się zaszczepić
    > 2/ 100% musi nosić niewygodne stroje ochronne

    1. czy te 2 rzeczy się wykluczają?
    Jeśli chodzi o niewygodę... Uwierzę, że to mogło być uciążliwe dla
    sprzedawców czy temu podobnych (cały dzień w masce) dla innych
    ... powiedziałbym, że są albo wydelikaceni, albo o nie o maskę tu
    chodzi.

    > 21% żyje z produkcji i dystrybucji strojów ochronnych i nie chce się
    > zaszczepić. Te 21% (mniejszość) narzuca większości (79%
    > zaszczepionych) ograniczenia ich swobody. Zmierzam do tego, że skoro
    > nie ma przymusu szczepień nie powinno być też przymusu noszenia masek.

    Lub powininen być przymus szczepień.
    No i znowu: dlaczego pytasz tu, a nie rządu?

    [...]
    > BTW2 Ktoś wie dlaczego szczepienia sa darmowe, ale maski, które maja pełnić role
    zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się wirusa już są pełnopłatne?

    Hm. Wydaje mi się, że samorządy (przynajmniej warszawski) rozdawały
    maski. (Jakaś ulotka mi skrzynce mignęła)

    KJ