  • Data: 2021-07-21 18:41:09
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 21 lipca 2021 o 18:19:53 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > W skrzynkach pocztowych też, zdaje się, lądowały. U mnie nie, widocznie
    > ktoś ***. Ale wiem, że inni dostali.

    Inni w tym samym bloku?
    Ciekawe komu by się te maseczki przydały - ale cóż, jak mogą to ukradną wszystko,
    nawet jak potem wyrzucą - tak mi jakiś dwóch nawalonych ukradło spod drzwi dziecięcą
    hulajnogę - pecha miałem, że akurat na moje piętro przyjechali - i to naprawdę
    sporego, bo na piętrze w klatce tylko 2 sąsiadów.
    Przypomina mi to czasy początku kapitalizmu, gdy ktoś wpadł na pomysł, żeby
    porozsyłać pocztą próbki szamponu wash&go - jednego z królów złotej ery reklam ;> Na
    całym Tarchominie były potem wymieniane skrzynki pocztowe (w najlepszym wypadku
    remontowane) - a te próbki - z napisem "nie do sprzedaży" można było kupić z koca
    rozłożonego na asfalcie pod osiedlowym SAMem...