  • Data: 2003-12-06 11:46:33
    Temat: Re: PILNE: Przepisy dotyczące "polecenia zapłaty" potrzebne
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:
    > Potrzebuje odnosnika do materiałow dotyczacych regulacji
    > zwiazanych z "poleceniem zapłaty" - w zwiazku z potrzeba
    > raczej pilnego sprawdzenia czy wierzyciel moze sie
    > domagac wyslania do niego OBU czesci drukow - dla niego
    > i dla banku. Jesli nie moze to by moc zacytowac stosowne
    > przepisy.

    W starej erowej gazetce dołączanej do faktur byla mowa o oddzielnym
    dostarczaniu. Ale ze względu na wygodę powiedzieli że "wszystkim się
    zajmą oni" Sugrowałoby to, że można oddzielnie. Poza tym przypomina mi
    się dyskusja o tym jak ktoś:

    1.do Idei wysłał wypełnione formularze _ale_z_zupełnie niezgodnym podpisem.
    2. do Inteligo wysłał drugą część (tą dla banku) z podpisem właściwym, i
    jednocześnie zadysponował, zeby nie przejmowali sie tym co dostaną z
    Idei , tylko zaakceptowali.
    3. PZ na rzecz idei działa.
    4. Cel był prosty; nie chciał aby ktoś w Idei miał wzór jego podpisu
    bankowego.

    Oba te przykłady sugerowałyby, że można. Ale podstawy prawnej nie mam. :-(

    KJ