  • Data: 2003-12-06 13:02:59
    Temat: Re: PILNE: Przepisy dotyczące "polecenia zapłaty" potrzebne
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bqsj3a.288.1@bambus.kjonca.bogus...

    > 2. do Inteligo wysłał drugą część (tą dla banku) z podpisem właściwym, i
    > jednocześnie zadysponował, zeby nie przejmowali sie tym co dostaną z
    > Idei , tylko zaakceptowali.

    ROTFL. Ciekaw jestem co by pisala ta osoba gdyby nagle jej karta zaczela bym
    obciazana za zamowienia typu MO ;).
    Podpisy (jak i inne dane) na obu czesciach formularza DD powinny byc takie
    same. Wracajac do tematu... czasami obie czesci formularza musza trafic do
    wierzyciela aby mogl zostac nadany identyfikator platnosci. Czesto nie jest
    to problemem, bo identyfikatorem jest nr. klienta, czy PESEL dluznika,
    czasami jednak identyfikatory sa nadawane w inny sposob i sa generowane
    dopiero po zarejestrowaniu DD w systemie wierzyciela. Jesli identyfikatory
    nie beda takie same, to mimo wyslania formularza do banku i wierzyciela, DD
    nie bedzie dzialac.

    Maciej