    From: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PEKAO SA - niekompetncja czy oszustwo ?
    Date: 26 Jan 2002 10:54:47 GMT

    Dnia Sat, 26 Jan 2002 08:00:17 +0000 (UTC), Maciej napisał(a):

    >Pekao SA ma duzo wad, biurokracje, ale rowniez i zalety. Bardzo
    >wygodny jest natomiast zwlaszcza jako bank dodatkowy (EurokontoWWW) z
    >e-bankami (mban, inteligo)! Wkurzam sie jakslysze ze ta i druga ososba

    Mam konta miedzy innymi w Pekao SA i w PKO BP SA. I z dwojga zlego uwazam,
    ze PKO BP jest lepszy!

    >Byc moze ma male oprocentowanie (to nie jest konto lokacyjne) i oplate
    >(porownywalna z innymi bankami z marmurze), jednak nie zaprzeczycie chyba ze:
    >
    >- ma najwiecej bankomatow, oraz placowek w Polsce (to jest wazne!)

    Nie znam konkretnych liczb, ale jednak PKO BP ma chyba wiecej placowek i
    bankomatow. W mojej okolicy sa az trzy bankomaty PKO BP i dwa oddzialy oraz
    filia, a Pekao SA jest znacznie dalej...

    >- Mozliwy jest okreslony debet (czego nie ma w writualnych bankach jescze)

    Tutaj oferta obu bankow jest porownywalna.

    >- pozyczka

    J.w. Dodam, ze moim zdaniem w PKO BP latwiej uzyskac kredyt, ale to moze
    zalezec od oddzialu.

    >- karty wypukle

    A ktory bank ich _nie_ma_?

    >- dodatkowe uslugi

    Z dodatkowych uslug, dobre jest e-mailowe przesylanie wyciagow do zwyklego
    konta w PKO BP, Pekao tego nie ma.
    Zlecenia stale w PKO BP sa za darmo, w Pekao jednak trzeba za nie zaplacic.

    No i to, czego zaden bank nie przebije: offline'owa VISA elektron w
    bankomatach! W przypadku naglej potrzeby wyplacenia gotowki ide do
    bankomatu, wyplacam, a po powrocie do domu spokojnie przelewam srodki na
    rachunek na pokrycie wyplaty :-)

    Z marmurkow PKO BP rulez :-)

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/