  • Data: 2004-01-16 06:02:39
    Temat: Re: Ostrzezenie przed oszustami - fundacja "cieply kat"
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:20040116014454.3330.0.NOFFLE@localhost.local...

    > A ja sie tak zastanawiam, gdzie wy tu widzicie oszustwo?

    [...]

    > A jak ja napisze maila:

    > FUNDUSZ "ZIMNY KAT"

    W tym miejscu inkryminowany zebrak nazwal sie fundacja czyli podszyl sie pod
    instytucje pozytku publicznego. Mozna go zatem podejrzewac o oszustwo. Ty (a
    wlasciwie Zdzislaw) tego bledu tego bledu nie popelniles.

    > Nazywam sie Zdzislaw, i mieszkam w Afryce razem z 15 siostrami i 20
    [...]
    > Nie bede plakac, prosze tylko o wielka pomoc finansowa. Za zebrane
    > pieniadze zostanie wybudowana elektrownia jadrowa do zasilania
    > klimatyzacji.
    [...]
    > to tez mnie podacie do prokuratury?
    > Zwykle zebractwo i spam i tyle. Cancel/killfile i tyle.

    U ciebie tylko zebractwo, u "Agnieszki" zebractwo i oszustwo.
    Zebractwo nie jest zabronione.

    --
    Pozdrowienia