    From: "Dave" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oplata za wyplate gotowki
    Date: Wed, 2 Apr 2003 11:55:28 +0200

    Tomasz wrote:

    > To nie może byc za darmo !!!! Bank za to ponosi koszty.

    ponosi koszty ale i zarabia na tym sporo obracajac moja gotowka. Nikt
    bankowi nie kazal otwierac tego typu dzialalnosci - sam zdecydowal sie na
    obsluge klientow wiec niech to robi.

    > Wolisz płacić za konkretne usługi (np. przejazd autostradą) czy płacić
    > winiety nie wiadomo za co ! Podobnie jest w Banku: korzystasz z
    > czegoś - usługi to za nią zapłać.

    wiec place ryczaltem miesieczna oplate za prowadzenie konta. Nie chce zeby
    za kazde "pierdniecie" musial dodatkowo placic.
    a w ogole to bank tak powinien skalkulowac dzialalnosc zeby mu sie oplacalo
    zarabiac na pieniadzu i oferowac wiekszosc uslug za darmo. W wielu
    oddzialach banku jest pusto a ich utrzymanie kosztuje niezaleznie od tego
    czy ktos sie zjawi po gotowke czy nie.

    > Ale to jest Twoja DOBROWOLNA decyzja czy chcesz mieć konto w Banku. I
    > w jakim. Bank zaoferował ci pewne oprocentowanie ... nawet jeśli to
    > będzie 0% to TY się na to zgodziłeś.

    Obawiam sie ze coraz czesciej posiadanie konta to przymus (np. realizacja
    wyplat) na ktorym banki chca jak najwiecej zarobic. Taka polityka doprowadzi
    do tego ze ludzie ktorzy nie maja konta i trzymaja tylko gotowke jeszcze
    niechetnieniej beda starac sie o zalozenie konta. Bank straci wiec mozliwosc
    obracania ich pieniedzmi. Ale widac chce zarabiac na czyms innym...

    D.