  • Data: 2003-04-02 12:37:01
    Temat: Odp: Oplata za wyplate gotowki
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojtek Frabinski w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

    > Prawne watpliwosci dotyczyly sytuacji, w ktorej klient nie mial zadnej
    > bezplatej mozliwosci wyplaty gotowki a konto bylo platne - Millennium
    > bralo i za wyplate w bankomacie i w kasie.

    Jesteś tego pewien?
    Nie udało mi się ustalić jakie to było konto i jaka wtedy obowiązywała
    prowizja, ale z opisów prasowych sądze, że jednak wypłaty z bankomatu
    były bezpłatne.
    Gazeta Prawna Nr 35 (891) środa 19 lutego 2003 r.
    opisując rozprawę która toczyła się w II instancji pisze:

    "(...) Powódka C.K., która wniosła sprawę, dowodziła, że pobieranie
    opłat za wypłatę gotówki z konta osobistego obciąża przede wszystkim
    osoby starsze, niepotrafiące obsługiwać urządzeń bankomatowych.(...)"

    Z tego zdania można wywnioskować, iż sprawa dotyczy TOiP,
    w której wypłaty z bankomatu były bezpłatne.