eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOplata za wyplate gotowki › Re: Oplata za wyplate gotowki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.internetia.pl!skynet.be!skynet.be!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed0
    1.sul.t-online.de!t-online.de!newsrouter.chello.at!newsfeed01.chello.at!news.ch
    ello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <b6bgsm$73a$1@korweta.task.gda.pl> <3e894f67$1@news.home.net.pl>
    <s...@t...miernik.lo>
    Subject: Re: Oplata za wyplate gotowki
    Lines: 33
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Message-ID: <Dylia.108112$Xa3.915583@news.chello.at>
    Date: Tue, 01 Apr 2003 19:14:43 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.32.23
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1049224483 62.179.32.23 (Tue, 01 Apr 2003 21:14:43 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 01 Apr 2003 21:14:43 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:234246
    [ ukryj nagłówki ]

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message
    news:slrnb8jmfs.i24.miernik@tarnica.miernik.lo...

    >
    > Klienci wybierajacy gotowke w oddziale powoduja nieuzasadnione zatory,
    > zwiekszajac czas oczekiwania klienotw ktorzy maja do wykonania jakas
    > operacje ktora rzeczywiscie mozna wykonac tylko w oddziale

    ROTFL, a jakie operacje jak nie gotowkowe wymagaja osobistej wizyty w banku?
    Pomijam to, ze w znacznej czesci bankow sa wydzielone kasy do obslugi
    transakcji gotowkowych.

    > oraz
    > powoduja nieuzasadnione zwiekszenie kosztow obslugi oddzialu
    > marmurkowego - i powinni za to placic.
    >

    Zgadzam sie. Powinny takze placic osoby zlecajace przelewy w oddzialach,
    pobierajace wyciagi, skladajace niezasadne reklamacje. W zasadzie to powinny
    byc bonifikaty dla klientow, ktorzy nie zawracaja glowy w oddzialach a sami
    dokonuja wszystkich operacji. Niestety, jeszcze zaden bank nie wpadl na taki
    pomysl.

    > Historyjki o "nieumiejetnosci korzystania z bankomatu" mozna porownac
    > do dowodzenia niesprawiedlisoci jakiegos zapisu ze wzgledu na klientow
    > niepismiennych ktorzy nie potrafia wykonac operacji wymagajacej
    > podpisania sie.
    >

    A posiadanie karty powinno byc obowiazkowe, tak jak placenie podatkow ;).

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1