  • Data: 2022-02-22 18:49:37
    Temat: Re: OhSpecs
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Feb 2022 17:45:31 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Dotychczasowe (ten już nie) dzisiejsze posty z laptopa pisałem dzięki
    > ich okularom do dali. [...]
    > Za takie (nawet bez zwrotu) pieniądze z trudem znajdziesz
    > bez jakichkolwiek powłok.

    No zgadza sie. Albo supermarketowe, albo zadne.

    > Chińskie soczewki czy chińskie oprawki?

    Chinskie pogiete soczewki.
    Skoro nie potrafia zrobic nieporysowanych okularow, to jak moga zrobic
    dobre soczewki :-P

    > Te ostatnie być może są już
    > tylko chińskie. Skąd wiesz, jakie soczewki wstawi Ci Brillen.pl czy
    > Allegro?

    No, jesli progresywne to w zasadzie robione na zamowienie,
    nie wyrobili by sie chyba z dostawą statkiem, ale samolotem jak
    najbardziej.
    Chyba, ze maja gdzies tu w Europie wielki magazyn ...

    > Te najtańsze od OhSpecs nie są specjalnie dobre -- o czym
    > już wielokrotnie pisałem, bo mają małą liczbę Abbego.

    Ja nie o tym, tak to kazdy naciąga :-)

    > AliExpress uśpiło moją czujność... Najpierw zapłaciłem, później
    > zobaczyłem przewalutowanie... Początkowa blokada była znacznie
    > większa...

    > Więc może rzuć światełko na tę możliwość...

    Wojna sie zaczela - zaraz kurs walut pojdzie w gorę :-)

    > Pisałem -- ważna jest liczba dioptrii.
    > Mając zerówki -- nie musisz mierzyć...
    > Im więcej dioptrii, tym istotniejsze jest to mierzenie i ta precyzja...

    srednio wierze. Oprawki i tak pochylają szkla, wiec widac to nie takie
    wazne.

    J.