  • Data: 2022-02-28 14:15:15
    Temat: Re: OhSpecs
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28 lut 2022 o 12:11, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Poprawiłem kształt i wymiary:
    >     http://eneuel.w.duna.pl/bestia/kul.pdf

    > Średnice soczewek -- 55mm i 56mm. Mam nadzieję,
    > że teraz jest lepiej i nie ma fatalnych błędów.

    Po kolejnej korekcie wymiarów mam 53mm i 54mm.
    Na moje prawe oko moje oprawki z OhSpecs wyglądają ~tak,
    jak narysowałem, jeśli nie liczyć kształtu mostka, braku
    zauszników, nosków...

    --

    Postscriptum: Interesują mnie rosyjskie rakiety -- raz za razem
    trafiające w mieszkalne/cywilne domy... Czy kierują
    się tylko w oparciu o GLONASS, czy także o GPS i Galileo? Czy
    w interesie Europy i USA leży odcięcie rosyjskim rakietom dostępu
    do GPS i Galileo ?... Chiny raczej by nie odcięły, bo popierają
    Rosę w jej zbrodniczym ataku na Ukrainę...