  • Data: 2007-09-29 14:30:52
    Temat: Re: Odmowa transakcji w KB, kod 913
    Od: "iBin" <B...@C...PL> szukaj wiadomości tego autora

    ja po ostatnim incydencie z KARTAMI ZŁOŻYŁEM pismo, że nie życze sobie
    wiecej od nich wznowienia kart płatniczych, z kredytówki też zrezygnwałem

    2 piny mniej - życie stało sie niby prostsze ale

    jak zawsze teraz podczas wypłaty gótówki trezba czekać bo ręcznie
    potwierdzenia wypłaty wypisują - nie wiem dlaczego ale taka widac polityka
    tego banku chcą chyba jakąś wieź z kilentem nawiązać - żeby był dla nich
    ważny ale ja odczułem ze mają w 4 literach eh ta kampania i mało to jeszcze
    tłumaczą, zę mają rację - porażka totalna mieć coś wspólnego z KREDYT
    BANKIEM

    wiec coś nie tak w KREDYT BANKU jest napewno w III oddziale w Poznaniu.

    Jedno pytanie czy zabrali ci kwote tranzakcji z którą chciałeś wykonać jesli
    tak na jak długo

    iBin