-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
om!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 16 Oct 2013 00:26:17 +0200
From: otrov <o...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Oddzwanianie na reklamację...
References: <u2trw1ppe2rj.19k22c9z9z4ww$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <u2trw1ppe2rj.19k22c9z9z4ww$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 37
Message-ID: <525dc10a$0$2276$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-76-158-103.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1381875978 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2276 89.76.158.103:55128
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596724
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-15 19:23, Karol Misiukiewicz pisze:
> Podyskutujmy,
>
> to samo w bankach
>
> klientowi na wyciągu bankowym się nie zgadzało, to oddzwonili do niego z
> odpowiedzią a on ich opierdzielił, że dzwonią.
> Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
> logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
> Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.
>
> Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura dopuszcza
> taką formę odpowiedzi ?
>
Kiedyś miałem problem z reklamacją w EuroBank'u. Napisałem reklamację
pocztą wewnętrzną (formularz w systemie transakcyjnym) i naiwnie
myślałem, że otrzymam odpowiedź tym samym kanałem.
Stalo się tak, że Call Center chciało mi udzielić odpowiedź na
reklamację telefonicznie. Na ich nieszczęście wymagali niestety podania
danych do zidentyfikowania mnie (oni zadzwonili), więc zgodnie z logiką
spuściłem ich na drzewo (bambus) i jeszcze opierdzieliłem za niestosowne
pytania.
Mimo "pogróżek" przez telefon, że odpowiedź w takim wypadku mogę sobie
odebrać w oddziale i że to moja wina, że jestem nieufny i nie podaję
numeru PESEL każdemu kto dzwoni :-), za kilka dni (tydzień albo coś koło
tego) przyszedł list z treścią odpowiedzi na reklamację.
Wnioskuję z powyższego, że twardym trzeba być a wówczas odpowiedź
dostaje się listownie. A jak ci zależy na czasie wówczas pozostaje
ewentualny spacer do oddziału.
o.
Najnowsze wątki z tej grupy
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
Najnowsze wątki
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach