    Date: Wed, 16 Oct 2013 00:26:17 +0200
    From: otrov <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oddzwanianie na reklamację...

    W dniu 2013-10-15 19:23, Karol Misiukiewicz pisze:
    > Podyskutujmy,
    >
    > to samo w bankach
    >
    > klientowi na wyciągu bankowym się nie zgadzało, to oddzwonili do niego z
    > odpowiedzią a on ich opierdzielił, że dzwonią.
    > Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
    > logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
    > Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.
    >
    > Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura dopuszcza
    > taką formę odpowiedzi ?

    Kiedyś miałem problem z reklamacją w EuroBank'u. Napisałem reklamację
    pocztą wewnętrzną (formularz w systemie transakcyjnym) i naiwnie
    myślałem, że otrzymam odpowiedź tym samym kanałem.

    Stalo się tak, że Call Center chciało mi udzielić odpowiedź na
    reklamację telefonicznie. Na ich nieszczęście wymagali niestety podania
    danych do zidentyfikowania mnie (oni zadzwonili), więc zgodnie z logiką
    spuściłem ich na drzewo (bambus) i jeszcze opierdzieliłem za niestosowne
    pytania.

    Mimo "pogróżek" przez telefon, że odpowiedź w takim wypadku mogę sobie
    odebrać w oddziale i że to moja wina, że jestem nieufny i nie podaję
    numeru PESEL każdemu kto dzwoni :-), za kilka dni (tydzień albo coś koło
    tego) przyszedł list z treścią odpowiedzi na reklamację.

    Wnioskuję z powyższego, że twardym trzeba być a wówczas odpowiedź
    dostaje się listownie. A jak ci zależy na czasie wówczas pozostaje
    ewentualny spacer do oddziału.

    o.