  • Data: 2002-04-23 21:22:12
    Temat: Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > wymagaja listu poleconego, ale ja wyslalem zwyklym przed 21 kwietnia (wtedy
    > mi sie nowy cykl zaczyna) i juz mam calkiem zblokowane konto;

    Nie wymagaja poleconego ale gosc z linii jak pytalem jak wola mowil,
    ze "lepiej poleconym bo szybciej dojdzie" - co za gosc - od zawsze
    polecone ida wolniej bo musza byc rejestrowane...

    > jak wyslesz jutro, to powinno byc na piatek;
    > a niedysponentki nie sluchac, jak mowi, ze musi byc na specjalnym duku,
    > ktory oni przysylaja; vide regulamin;

    ja wole sobie jednak otrzymac ich formularzyk przez mail i ten odeslac
    bo czegos zapomne na kartce i caly korowod on nowa

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl