  • Data: 2002-04-24 17:49:15
    Temat: Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <aa6ql3$q38$1@news.onet.pl>, minik wrote:
    > Juz pisalem.

    > Ja miesiecznie przewaznie ok 50 razy dokonuje platnosci karta, tak wiec
    > karta Inteligo wychodzi mnie taniej niz wirtualna mbanku.

    Nie wiem kto puscil ta plotke. W kazdym badz razie jest to cos
    nieoficjalnego bo nigdzie o tym ni ema informacji. Ani na stronie WWW
    banku, ani tez bank nie przeslal stosownego maila o tym. Mysle , ze o
    takim czym poinni ludzie byc nacznie wyprzedzeni a nie tuz przez tzw
    dlugim prawie wolnym od pracy weekendem.