  • Data: 2002-04-23 19:23:51
    Temat: Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:aa49ae$hna$1@news.onet.pl...
    > A mozna jeszcze raz jak sie zamyka konto w Inteligo??? :) Procedure, zeby
    > szybciej to zrobic???

    eee, nie widze problemu:
    bierzesz rano swistek papieru i piszesz: swoje dane, date, numer rachunku
    glownego, prosisz o jego zamkniecie i podajesz nr konta, na ktore maja
    przelac nadwyzki; ladnie sie podpisujesz i odsylasz na ich adres; ponoc
    wymagaja listu poleconego, ale ja wyslalem zwyklym przed 21 kwietnia (wtedy
    mi sie nowy cykl zaczyna) i juz mam calkiem zblokowane konto;
    jak wyslesz jutro, to powinno byc na piatek;
    a niedysponentki nie sluchac, jak mowi, ze musi byc na specjalnym duku,
    ktory oni przysylaja; vide regulamin;

    pzdr.

    p.