  • Data: 2022-01-02 03:38:55
    Temat: Re: [OT] socjalizm
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" 1...@4...net

    > Nie ma flexa. Co moze byc istone, lub wcale nie.

    https://www.youtube.com/watch?v=5CYOmyOtBio <-- można wziąć do serca

    https://www.youtube.com/watch?v=_dCV0dcr4dA <-- nie można pogiąć
    https://www.youtube.com/watch?v=WM-Yd-EYabo
    https://www.youtube.com/watch?v=OTT0F7BBl8I <-- okulary pod motocyklem
    https://www.youtube.com/watch?v=OTT0F7BBl8I <-- soczewki Trivex vs młotek

    Szukałem pornola, na którym dama niemiłosiernie depcze szpilkami okulary;
    nie znalazłem, ale chyba wystarczy tych pornoli, które znalazłem...

    Szukałem takiego, na którym pokazano jednodniowy proces -- wycięcie
    oprawek (w salonie są wzorce) z acetatu i wycięcie soczewek... Od
    przyjęcia zamówienia w salonie do wysłania gotowych okularów do
    salonu nie mija więcej niż jedna doba.

    -=-

    https://www.youtube.com/watch?v=6nB9fGtj0Xo
    https://www.youtube.com/watch?v=z0SlN96512Q
    https://www.youtube.com/watch?v=IDlrWmefNRo <-- jako dzieciak nieraz
    wstawiałem i wyjmowałem minerały, więc wielkiej wprawy nie trzeba
    https://www.youtube.com/watch?v=Tup2j2nmEFk

    https://www.youtube.com/watch?v=M2KLWhnjy-Y

    Są takie maszyny, które wycinają naraz dziesiątki soczewek...

    -=-

    Chętnie poznam możliwości takiego:
    https://www.youtube.com/watch?v=Hb8vqZL2b7E
    czegoś.

    -=-

    Dobre okulary są lekkie -- lekkie oprawki i lekkie soczewki,
    a to znaczy między innymi brak flexów i małe średnice soczewek.
    Zwłaszcza przy dalekowzroczności małe średnice są istotne. Ale
    dobre okulary raczej ;) powinny pokrywać całe pole widzenia...

    Ostatnio modne są owalne i okrągłe -- 20 lat temu takie okulary
    w Polsce były obciachowe... Dziś są powszechne, co mnie cieszy.

    --