    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Date: Sun, 7 Jul 2002 12:45:19 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > Bzdura. Znam wiele przypadkow, w ktorych teraz tez jest mozliwe.
    > I rodzice wcale nie sa bardziej bogaci od innych.

    Bzdury to Ty piszesz. Ja popieram sie wskaznikami np z SGH.

    > Inna sprawa, ze sam fakt wyslania dzieci na studia wcale nie znaczy,
    > ze owe dzieci musza studia skonczyc - zwlaszcza, jesli nie sa specjalne
    > zdolne lub _zwlaszcza_ jesli "tak w ogole" nie chce im sie studiowac.
    > To tez obserwacje praktyczne.

    Bez komentarza.

    > Niestety nie wiem jak wygladalo to kiedys, wiec tu porownania nie mam.

    To co piszesz, ze bzdury?

    > Skorzystali wszyscy, ktorzy:
    > - nie byli wtedy u wladzy itp.
    > - maja teraz prace (jakakolwiek).

    Za 500 zl w supermarkecie...

    > Tylko co daje Ci tu porownanie do przecietnych wydatkow rodzin? Nic.
    > Kiedys wszyscy (no, prawie) mieli g*, wiec prawie nikt nie mial
    > mniej niz przecietnie. Teraz przecietna sie podniosla, i to wszystko.

    Nie, nie wszystko. Ale widze, ze nie ma co dyskutowac, bo ani Ty mnie ani ja
    Ciebine nie przekonam. JEdnym slowem syty glodnego nie zrozumie. Polecam
    wybrac sie do jakiegos regionu biedy, to moze zrozumiesz o czym ja w ogole
    pisze.