  • Data: 2002-07-19 07:27:49
    Temat: Re: [OT] Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020718155745.GG5501@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Moze bym nie kupowal samochodu? Moze bym sprzedal? Moze bym nie
    > ubezpieczal?

    Z ta roznica, ze oni _musza_ uprawiac ziemie zeby przezyc.

    > Ale pamietaj ze ja nie mowie ze nie maja ubezpieczac, ale zby potem
    > nie szli do panstwa i nei mowili - _daj_!

    chyba Ci sie pomylilo ze stoczniowcami. Nie pamietam, by rolnicy
    robili pikiety z tej okazji

    > A co to za argument? A komu teraz jest dobrze?

    Pisales, ze moga sie ubezpieczac - ja tylko odpisalem, ze ich po prostu nie stac.
    Wiec krzyki wszystkich dookola, ze mogli sie przecierz ubezpieczyc sa o kant d.
    rozbic

    > Juz drugi raz mowisz to samo. Wytlumacz mi jak firma sprzedajaca
    > samochody moze zalatwic od pzu czy innego TU ubezpieczenie nizsze o
    > polowe niz normalnie, z marszu? Dla jak malej ilosci klientow!

    Tego nie daje dealer. Zauwaz, ze pakiety ubezpieczeniowe
    masz na samochody do 3 lat. Po pierwszym roku mozesz dowolnie zmienic TU i dealer juz
    nie macza
    w tym palcow.

    --
    Pete