  • Data: 2002-07-22 10:43:11
    Temat: Re: [OT] Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020721174610.GB5501@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Dla mnie samochod jest narzedziem do zarabiania pieniedzy. Moze nie
    > bezposrednim, ale _bez_ samochodu jest prawie niemozliwe.

    ale da sie
    np. PKS-em ;-)

    > Podobnie jak dla rolnika maszyny rolnicze czy to co mu w polu rosnie.

    Raczej to co mu wrosnie - to Twoja pensja anie narzedzie pracy

    > Dostaniesz pakiet z ulicy a nie wlasnie ustalony pomiedzy tu a dealerem.

    Ale tez o wiele tanszy niz kupowane osobno AC i OC

    > Znaczy - twierdzisz ze napisalem nieprawde?

    Wydaje mi sie, ze takie pakiety sa inicjatywa tylko i wylacznie TU i ze diler
    ( a raczej producent samochodow, bo kazdy diler pracuje na wlasny rachunek)
    nie maczal w tym palcow.

    --
    Pete