  • Data: 2002-07-21 17:50:16
    Temat: Re: [OT] Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, Jul 19, 2002 at 04:38:59PM +0200, Pete wrote:

    > Hm, chyba nie rozumiem Twojego toku myslenia...

    Dla mnie samochod jest narzedziem do zarabiania pieniedzy. Moze nie
    bezposrednim, ale _bez_ samochodu jest prawie niemozliwe.

    Podobnie jak dla rolnika maszyny rolnicze czy to co mu w polu rosnie.

    > Pierwsze slysze. Ciekawe, ze jesli przywoze zza granicy auto - tez
    > dostane pakiet. W takim razie ktoremu dilerowi to zawdzieczam?
    > Niemieckiemu? :-P

    Dostaniesz pakiet z ulicy a nie wlasnie ustalony pomiedzy tu a dealerem.

    > Ze pozwole sobie zacytowac:
    > A swistak ....

    Znaczy - twierdzisz ze napisalem nieprawde?

    ;-)

    --

    --w