  • Data: 2002-07-18 16:01:53
    Temat: Re: [OT] Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Jul 18, 2002 at 05:24:03PM +0200, Pete wrote:

    > Ok, 10%
    > A co zrobilbys gdyby ubezpieczenie kosztowalo 30%?
    > Dalej ubezpieczalbys auto wiedzac, ze po trzech latach oddasz jego
    > rownowartosc.

    Moze bym nie kupowal samochodu? Moze bym sprzedal? Moze bym nie
    ubezpieczal?

    Ale pamietaj ze ja nie mowie ze nie maja ubezpieczac, ale zby potem
    nie szli do panstwa i nei mowili - _daj_!

    > Zreszta, rolnicy maja noz na gardle -
    > ceny na rynku rolnym sat takie, ze nie pozwalaja na ubezpieczenie.
    > Zysk jest taki, ze pozwala przezyc od wiosny do wiosny i nie ma pieniedzy
    > w budzecie na ubezpieczenie - w dodatku o tak wysokiej cenie

    A co to za argument? A komu teraz jest dobrze?

    > Popatrz, ilu klientow maja do zabrania PZU a nie chca obnizac skladek.
    > Jesli tylko PZU podniosi skladke - wszystkie TU robia to samo

    Juz drugi raz mowisz to samo. Wytlumacz mi jak firma sprzedajaca
    samochody moze zalatwic od pzu czy innego TU ubezpieczenie nizsze o
    polowe niz normalnie, z marszu? Dla jak malej ilosci klientow!

    A rolnicy? Ilu ich jest?

    --

    --w