eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO przyjmowani płatności kartą - druga strona medaluRe: O przyjmowani płatności kartą - druga strona medalu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: O przyjmowani płatności kartą - druga strona medalu
    Date: Sun, 29 Aug 2004 14:16:20 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 36
    Sender: v...@p...onet.pl@staticline700.toya.net.pl
    Message-ID: <cgshe9$prh$1@news.onet.pl>
    References: <cgqjv3$ji9$1@news.onet.pl> <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline700.toya.net.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1093781769 26481 217.113.228.125 (29 Aug 2004 12:16:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Aug 2004 12:16:09 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:313417
    [ ukryj nagłówki ]


    "kuba" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:6d7a.0000063c.4131bd7d@newsgate.onet.pl...
    > U mnie mialbys taniej :) Od reki...male prowizje i karte MasterCard do
    > wyjmowania gotowki. Merchant z USA.

    Nie widzę przeszkód.
    Ale wysokość prowizji to jedna sprawa. Są równie ważne inne. Apetyt jak
    wiadomo rośnie w miarę jedzenia :-)
    Nasze preferencje na przykład wyglądają nastepująco :
    1. Nie interesują mnie wirtualne terminale. Potrzebuję pośrednika który i
    fakturuje w stosunku do klienta i który zapewnia podstawowe zaufanie klienta
    z USA (większość klientów), żeby klient miał pewność lub przynajmniej
    prawdopodobieństwo, że w miarę reklamacji sklep jeszcze będzie istniał. Więc
    przynajmniej minimalna renoma na rynku USA.
    2. Akceptuje nasz sposób licencjonowania (pliki podpisane cyfrowo i
    rozpoznane przez program końcowy, imienne, z terminem ważności generowane
    on-line i umieszczone na stronie). Pliki mogą być wysłane mailem przez
    automat, ale na przykład Digibuy wymaga linki do strony generowanej on-line
    dla każdego klienta. To nie znaczy oczywiście, że sklep ma się do nas
    dostosować :-) ale żebysmy mieli mozliwość dopasowania nasz sposób
    licencjonowania do praktyki sklepu. Z tym to bywa różnie.
    3. (dopiero) wysokość prowizji. Oczywiście bez przesady. To co teraz bierze
    Digibuy jest trochę za wysoki.
    4. a jeszcze dalej sposób i termin rozliczanie się ze mną. Raz w miesiącu
    może być. Musi być przelew na konto firmowe (dla US). Dobrze byłoby, by nie
    kosztowało to 50$.

    Ale najwazniejsze są pierwsze dwa punkty. Co mi z niskiej prowizji od
    sprzedaży, która nie doszła do skutku ?

    Vizvary Istvan
    http://www.ppuvas.com



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1