eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowy atak › Re: Nowy atak
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy atak
    Date: Mon, 16 Jan 2017 19:54:06 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <m...@p...waw.pl>
    References: <5878c924$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <yi8f8r9jlrmw$.1euglhgi5na7t$.dlg@40tude.net> <m...@p...waw.pl>
    <587ca3f3$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1484592846 14546 195.187.100.13 (16 Jan 2017 18:54:06
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jan 2017 18:54:06 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:kKqmUGAhrceSE2/ccns00m4TMXA=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:629034
    [ ukryj nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >>> Najprostsze byloby zaproponowanie ubezpieczenia, niedrogo, 2zl co
    >>> miesiac, a ktory klient odmowil, to potem sam sobie winien :-)
    >>Rozumiem że to sarkazm.
    >
    > Teraz sarkazm, a za pol roku to kto wie jak bedzie :-)
    >
    > Podobne ubezpieczenie do kart juz od dawna oferuja ...

    Owszem, ale tam pokrywa to ew. skutki działań klienta (fizycznie
    zgubiona/skradziona/itp. karta). Jeśli do fraudu doszło bez utraty karty
    (i bez jakiegoś rażącego działania klienta), to - teoretycznie
    przynajmniej - bank odpowiada za to bez potrzeby posiadania żadnego
    "ubezpieczenia".

    Natomiast "włamania na konto" mogą powstać także z winy banku (przy czym
    klient może nie być w stanie tego dowieść), także z powodu umyślnego
    działania banku lub jego pracowników. To bank jest także "autorem"
    systemu dostępu do konta, a klient nie ma na to żadnego wpływu. Jeśli
    system posiada dziury (możliwe ekonomicznie do "eksploatacji"), to niech
    bank jest załata - przecież wiadomo że może to zrobić (także w sposób
    sensowny ekonomicznie).
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1