  • Data: 2005-07-24 18:27:43
    Temat: Re: Nowy : Program do monitorowania konta mBank
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Nie zrozumiałeś?

    Widocznie nie skoro pytam

    > O. Na firmowych kontach mailowych leżą pieniądze? Faaajnie. Nie ma to jak
    > pofantazjować w weekend.

    Nie. Na kontach mailowych "leżą" maile o wiele większej wartości niż
    osobiste konto w Mbanku :>

    > No i właśnie Ci ludzie zamierzają nieużywać. I dzielą się swoimi
    > wątpliwościami, bo jest to grupa dyskusyjna. Natomiast Ty prowadzisz
    > krucjatę "ależ dlaczego nie chcecie".

    Słucham?????

    Ja kogoś przekonuję do posługiwania się tym programem????

    Chyba nie doczytałeś do końca skoro wypisujesz takie brednie. To, że ja go
    używam nie znaczy, że mają go używać wszyscy

    Natomiast co do tych, tzw. wątpliwości to ja mam taką wątpliwość czy
    przeglądarka Konqueror, przy pomocy której można się zalogować do Mbanku
    jest *pewna* :>

    > Nie widzę związku. System operacyjny loguje się sam na Twoje konto bankowe?

    Sugerujesz, że Mbank Account Manager działa bez *zezwolenia* użytkownika?
    Brawo

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098