    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe logo BPH PBK i inne ciekawostki
    Date: Sun, 11 Jan 2004 17:57:35 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    Piotr Grzegorz Skowroński
    > Widzę to raczej odwrotnie. Chyba, że Multi troszeczkę się weźmie za
    > standard świadczonych usług.

    Multi mialo swiadczyc uslugi glownie via kanaly elektroniczne - (w
    nadchodzacym tygodniu ma sie w Bankier.pl ukazac historia powstania mBanku -
    wiec w koncu wszystko sie wyjasni jak to z Multi i mBankiem bylo).
    Swoja droga - jak dla mnie glupota ze jeszcze nie postarali sie o taka
    funkcjonalnosc jak w Inteligo.
    Dziwne.

    > ...i brali kredyt na pralkę na miejscu? Czy BePeH ma w ofercie zakupy
    > ratalne?

    Dlaczego nie? :)

    Takturki maja wiele innych zalet - zwiekszaja swiadomosc marki banku, sa
    swietne jako punkt informacyjny i do akwizycji klientow i sprzedazy masowych
    produktow - wlasnie KK czy jakiejs formy zakupow ratalnych.

    PKO BP - cos tam chce szalec wlasnie z ratami - zobaczymy jak im to wyjdzie.

    BTW

    Ewentualne połączenie obu spółek miałoby wpływ także na sytuację branży
    bankowej w Polsce. Commerzbank jest głównym inwestorem BRE Banku, a
    HypoVereinsbank jest właścicielem większościowego pakietu akcji Banku BPH
    PBK. Takie połączenie z pewnością byłoby dużym wydarzeniem na naszym rynku
    finansowym. Pod względem kapitałów własnych połączony BPH PBK i BRE znacznie
    wyprzedziłby dzisiejszego lidera Pekao SA, a pod względem sumy bilansowej
    znalazłby się na trzecim miejscu po PKO BP i Pekao SA.

    A Pekao SA juz od dawna zapowiada, ze jest gotowe do dalszych przejec.
    wyniki bank mial bardzo dobre - dlatego akcjonariusze moga sie zgodzic i
    przyklepac taka fuzje.
    Swoja droga - gminne wiesci glosza, ze prezes Bielecki to juz wlasciwie jest
    tylko od potrzasania rak ;)
    Tak to jest jak prezes musi mowic po naszemu a Wloch leniwy... ;)))