  • Data: 2004-01-11 16:50:58
    Temat: Re: Nowe logo BPH PBK i inne ciekawostki
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca wrote:

    > Biorąc pod uwagę apetyt BPH na opłaty, to źle wróżę mBankowi :-(

    mBanku może nie ruszą - jest to projekt internetowy i w "oddziałową"
    strukturę BPHPBK nijak nie pasuje.
    Bardziej się obawiam takiego przejęcia jako klient Multibanku, który bardzo
    mi odpowiada.
    Już raz byłem "przejmowany" przez BPH - jako klient PBK. Wyglądało to tak
    PBK "przerobiono" na BPH. Zwłaszcza ceny - podniesiono je do poziomu BPH. Ze
    nie wspomnę już o stosunkowo nowym wynalazku czyli "karnej" opłacie za
    nieużywanie kart płatniczych BPHPBK.

    Bogdan B.