  • Data: 2004-01-11 17:01:07
    Temat: Re: Nowe logo BPH PBK i inne ciekawostki
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witek <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Pewnie HVB-CA, albo coś w tym stylu. Nowe logo BPH jest przecież
    > połączeniem logo BACA i HVB... z nazwą BPH ;)

    A PJO wygrzebal:
    www.hvb.cz
    www.hvb.hu

    > Czyli prawdopodobne, że brand mBanku zostanie ;->>

    mBank dla ludu? ;)

    > Szkoda, że (znowu) nie dla klientów ;-((

    e czemu? Ja tam takie fuzje lubie ;) Zawsze sie cos dzieje.
    My tu na pbb nie musimy narzekac ;) My jestesmy klientami mobilnymi, w
    wiekszosci wyjadaczami wisienek i jak beda cisnac to przejdziemy np do
    nowego PKO BP (ktory juz zakupil spolszczona wersje Altamiry od MultiBanku
    zeby bylo szybciej)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci