  • Data: 2015-01-14 15:29:16
    Temat: Re: Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 stycznia 2015 15:02:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Chyba zle, RRSO powinien obejmowac wszystkie oplaty przygotowawcze z
    > przykladu reprezentatywnego.
    > I tu chyba tak jest - wyplata 16615, kwota nominalna powiekszona o
    > 5538, i ja splacamy w rownych ratach - mniej wiecej tak wlasnie
    > wychodzi.
    Zrobiłem symulacje dla tego przykładu. Mamy dane: Oprocentowanie 5%, rata 451,55,
    okres 55 miesięcy.
    Więc kwota pożyczki jest ok 22150zł(16615+5538)co przy oprocentowaniu 5% i okresie
    55mcy daje właśnie ratę 551zł.
    Czyli konstrukcja jest taka:
    Wnioskujesz o 21500zł(i od tej kwoty liczone sa odsetki), do łapy dostajesz
    16600zł(bo potrącają Tobie ok 25% czyli 5500zł) opłaty przygotowawczej. Spłacasz 55
    rat po 451zł czyli ok 25000zł.
    I wtedy RRSO wychodzi właśnie ok. 20,3%
    A po ludzku: bierzesz 16600zł, spłacasz 55 miesięcy, oddajesz w tym czasie ok
    25000zł.