  • Data: 2015-01-15 18:05:12
    Temat: Re: Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Bank dobrał przykład z marketingowym przekazem(5%,).
    >Spoleczeństwo nie interesuje się RRSO- spoleczeństwo potrzebuje
    >kredytu
    >i interesuje go jak wysoką ratę będzie płacić.

    Ale poniekad o to mi chodzilo - bank dobral marketingowy przekaz - 5%,
    ale kawalek dalej pisze ile to kosztuje naprawde - 20%.
    Czy to spoleczenstwo takie glupie, ze nie potrafi przeczytac kawalek
    dalej, czy takie glupie, ze nie ma pojecia co to jest RRSO i w ogole
    takie glupie ze nawet nie wiedzac co to jest, to ich nie przeraza 20%
    wymienione w malym druku ?

    >A nawet gdyby porownywało
    >po RRSP to wtedy weżmie omawianą tu pożyczkę z Wyższej Kultury bo
    >RRSO to
    >20% a większość ofert na rynku to 30-50% a i ponad 100% niejest
    >wyjątkiem.

    Nie przesadzasz ? Mysle ze znajde tez sporo ponizej.

    Faktem jest, ze w przypadku kredytow krotkoterminowych wysokie RRSO
    nie bije tak mocno po kieszeni. Ale tu kredyt juz raczej
    dlugoterminowy w przykladzie.

    J.