  • Data: 2015-01-14 17:04:25
    Temat: Re: Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 stycznia 2015 16:53:14 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Ja rozumiem, tylko ze na wniosku pewnie nalezy wpisac 16600.
    > I gdzies tam punkt bedzie "wnioskodawca zgadza sie zaplacic oplate
    > przygotowawcza w wysokosci ....". A moze to dopiero w umowie sie
    > pojawi ...
    Nie wiem jak jest w aliorze ale w znanych mi przypadkach z innych banków wniosek
    byłby na 22000zł pożyczka również na taka kwotę i "dyspozycja potracenia prowizji
    5600zł"
    Generalnie jeśli ktoś potrzebuje 16tys zł to w ofercie aliora przez 55miesięcy musi
    oddać ok 25tys.
    Jednak patrząc na oferty gotówkowe innych banków i przyjmując że bank zastosuje
    maksymalne oprocentowanie tj 12% i prowizje 5%(realne założenia na dzisiaj) to
    wnioskowana kwota 17500 i 55 rat po 415zł czyli oddajesz ok 23tys. Jednak przy
    szybszej spłacie ponosisz dużo mniejsze koszty