    From: MM <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nieudana próba logowania - getinBank
    Date: Wed, 5 May 2010 23:43:07 -0700 (PDT)

    On 5 Maj, 10:15, "Ziemovit" <z...@p...fm> wrote:
    > Witam,
    >
    > Co jakiś czas (raz na miesiąc) dostaję informację via SMS o nieudanym
    > logowaniu. Rzecz w tym, że w tym czasie nawet nie jestem w pobliżu
    > komputera.
    >
    > Czy może to być próba włamania na konto? Gdzie można to ewentualnie zgłosić?
    > Czy ktoś się już z czymś takim spotkał.
    >
    > Pozdrawiam.

    Prawdopodobieństwo, że to próba włamania jest znikome. Co to miałby
    być za brute force skoro po trzech próbach zablokują dostęp do konta.
    Po prostu ktoś się pomylił i użył Twojego identyfikatora. Zresztą
    można zrobić próbę i wpisać losową 8 cyfrową liczbę i dowolne hasło.
    Jeśli trafisz na istniejący w systemie login to ktoś gdzieś dostanie
    taki sms z powiadomieniem - tylko czy można to nazwać próbą włamania?

    MM