    From: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nietypowa sytuacja w banku....
    Date: Tue, 11 Sep 2007 21:53:16 +0000 (UTC)

    Agrescik <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pomijam fakt tlumaczenia pracownika banku ze to byla osoba krotko
    > zatrudniona. Sprawe od reki dalo sie wyjasnic bo pracownik banku wezwal ta
    > osobe i ta zgodzila sie przelac ze swojego konta (z ktorego mialo nastapic
    > wlasciwa wyplata) na moje. I po sprawie.

    Ze co?
    Osoba, ktora dostala twoje pieniadze, to byl wlasnie ten pracownik, czy pracownik
    oddal omylkowo wyplacone pieniadze ze swojej wyplaty, biorac natychmiast koszt
    omylki na siebie? Czy tez osoba obca, zostala "wezwana" do banku, zeby dac zgode na
    przelanie pieniedzy doi ciebie?

    Nowy pracownik, nowym pracownikiem, ale kiepskie wyszkolenie i dopuszczenie do
    pracy takiej osoby, brak wzorca podpisu (moze celowo usunietego?) kiepsko rokuje.

    Teraz jest duzo placowek roznych bankow, dzialajacych pod ich szyldem na zasadach
    franczyzy. Trudno powiedziec, czy trafiles wyjatkowo, czy tez powyzsze miesci sie w
    standardach placowek twojego banku.