  • Data: 2013-09-18 09:13:04
    Temat: Re: Nie, żeby mi było jakoś szczególnie żal...
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Sep 2013 07:49:39 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > Takie operacje "na telefon"? Coś-mi tu nie pasi.

    Ach, to kolejny brutalny atak na KK, wręcz Świętą Religię Katolicką.
    Jeden z poprzednich miał miejsce 18 lat temu:
    http://wyborcza.pl/1,75478,14621431,Pol_miliona_wypa
    rowalo_z_konta_ojca_Tadeusza_Rydzyka_.html

    "W 1995 roku plastikową siatkę zawierającą 217 tysięcy niemieckich marek
    (ówcześnie to ponad pół miliona złotych) ukradł z mieszkania
    współpracowniczki ojca dyrektora młody student teologii Michał W.,
    określany też przez policję jako ''seminarzysta'' (złapano go dopiero w
    2001 r.).

    W trakcie śledztwa po kradzieży wyszło na jaw, że wiele takich reklamówek
    regularnie trafiało z toruńskiej rozgłośni przy ul. Żwirki i Wigury do
    bydgoskiego bloku przy ul. Czartoryskiego. Następnie były wywożone do
    Niemiec przez elektronika Piotra R. Ten kupował w Berlinie (sklep Alfred
    Knitter GmbH) sprzęt na potrzeby radia i przywoził go do Polski jako
    niepodlegającą ocleniu ''darowiznę na cele kultu religijnego''.

    Prokuratura w Bydgoszczy wszczęła w związku z tym dwa nowe śledztwa: w
    sprawie nielegalnego wywozu dewiz za granicę (wtedy trzeba było mieć na to
    zezwolenia) i w sprawie uchylania się od cła. Prokurator chciał przesłuchać
    ''osoby zajmujące się w Radiu Maryja księgowością''. Ojciec dyrektor
    odmówił wskazania takich - i oba dochodzenia umorzono."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl