  • Data: 2005-02-28 18:45:07
    Temat: Re: Nie pobrane pieniądze z bankomatu - co dalej?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Ryszard Srokosz napisał(a):

    > Teraz już zupełnie poważnie.

    Cieszę się.

    > Wiem że w końcu będę musiał złożyć reklamację w banku rozliczającym moją
    > kartę.

    No niekoniecznie. Istnieje szansa, nawet duża, że samo się naprawi. Ale
    nie istnieje pewność. Inaczej - istnieje prawdopodobieństwo, że sprawa
    utknie, póki klient jej nie popchnie. I jeśli ktoś w ten sposób
    zablokował sobie jakieś konkretne środki - w swoim interesie powinien
    zgłosić to w swoim banku.

    'polubownie' może i u właściciela bankomatu, ale ten może nie przyjąć
    reklamacji

    > To tak jakbym poszedł do kogoś komu ufam (instytucja zaufania publicznego) i
    > zgubił u niego portfel, a ten ktoś widząc to zamiast mi o tym powiedzieć
    > kopnął go w ciemny kąt licząc na to że tego nie zauważę.

    I tutaj zgoda. Jednak znając nasze polskie banki i ich opieszałośc w
    różnych sprawach...

    Inną kwestią jest, że umowa obliguje klienta do zgłaszania niezgodności
    salda. Istnienie w historii tej operacji jest niezgodnością salda i nie
    zgłaszając jej - teoretycznie uznajesz ją jako prawidłową.