  • Data: 2005-02-28 18:30:33
    Temat: Re: Nie pobrane pieniądze z bankomatu - co dalej?
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moja drukarka jest bardziej komunikatywna.

    OK.
    Teraz już zupełnie poważnie.
    Wiem że w końcu będę musiał złożyć reklamację w banku rozliczającym moją
    kartę.

    Miałem tylko cichą nadzieję że mogę mieć zaufanie do banku który jest
    właścicielem bankomatu.
    Bank dokładnie wie która transakcja zakończyła się pożarciem pieniędzy, wie
    też dokładnie ile pieniędzy pożarto a mimo to zażądał rozliczenia
    transakcji.

    To tak jakbym poszedł do kogoś komu ufam (instytucja zaufania publicznego) i
    zgubił u niego portfel, a ten ktoś widząc to zamiast mi o tym powiedzieć
    kopnął go w ciemny kąt licząc na to że tego nie zauważę.