eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie ma wpłaty, choć jest wpłata › Re: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
  • X-Received: by 2002:aca:dad6:: with SMTP id r205mr14473136oig.6.1572767475968; Sun,
    03 Nov 2019 00:51:15 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:dad6:: with SMTP id r205mr14473136oig.6.1572767475968; Sun,
    03 Nov 2019 00:51:15 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!feeder.erje.net!2.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net
    !209.85.160.216.MISMATCH!j16no5718683qtl.0!news-out.google.com!g53ni453qtg.0!nn
    tp.google.com!j16no5718680qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
    ups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 3 Nov 2019 00:51:15 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5dbe746f$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.237;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.237
    References: <qorl2v$3pi$1@news.vectranet.pl>
    <5db1b532$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <qp6mhc$ajn$1@news.vectranet.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5dbbfc97$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    <b...@g...com>
    <5dbe746f$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Sun, 03 Nov 2019 07:51:16 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:647477
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 3 listopada 2019 07:32:17 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Jedyna metoda na wyciąg bezkosztowy, to zamówienie go na maila.

    A da się z przeszłości?
    Czy tylko bieżące?
    Mi (i teściowej) z automatu przychodziły z oranżady - nie wiedziałem, jak to wyłączyć
    - ale koniec końców się przydały.
    Co ciekawe, przychodziły dalej po "przeniesieniu konta" do "dużego" mBąka - mimo że,
    ZTCP, konto miało nowy numer. A dla pozostałych kont "oryginalnie" z dużego mB nie
    przychodziły - i nie wiem, jak to włączyć (pewnie tylko mLinka - i tak będę dzwonił,
    choć karta-naklejka w końcu znikła - ważna była do końca września, a jeszcze przez
    cały październik pokazywała się jako "aktywna" - ale może wciąż jeszcze wisi wniosek
    o KK).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1