    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
    Date: Sat, 02 Nov 2019 10:53:45 +0100

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Przecież mBąk to od początku bardziej gra komputerowa niż bank.

    No cóż, to chyba kwestia gustu.
    Np. ja nie mam jakichś wielkich żali do nich. To jest po prostu taki
    Carrefour, tani bank dla ludu (ale pewnie nie discount). To nie jest
    pewnie Piotr i Paweł ani tym bardziej nie Specjał Wiejski. Dla mnie,
    czyli kogoś, kto często robi zakupy w Carrefourze, to nie jest problem.

    > Pytanie na level 11 - umie ktoś pobrać wyciąg z ST?
    > Ale prawdziwy wyciąg, a nie zrzut historii do pdf czy csv - bo na tym
    > też tej zaginionej transakcji by nie było.

    A co to ten wyciąg? :-)

    Wyciąg to wytwór ubiegłego tysiąclecia, gdy nie było bezpośredniego
    dostępu do wszystkich rachunków na koncie. Teraz coś takiego jest
    zbędne, dane w CSV i ew. uzgodnienie sald np. na koniec roku czynią
    istnienie wyciągów bezcelowymi.
    --
    Krzysztof Hałasa