  • Data: 2004-05-24 15:18:23
    Temat: Re: Napiwek i VE
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytałem watek, ale dlaczego drukują to jak nie obsługują? Nie jest to
    > marnotrawienie papieru ;)

    oj Marcin, to nie tak, "oni" "obsługują" ;)
    rzecz w tym, że pracodawca nie wypłaca pracownikom należnych napiwków - tu
    jest ból :)
    pracodawcy sprawia to kłopot księgowy, musi naliczać podatki, jeśli nie to
    US mu to sugeruje, odprowadzić CIT bądź PIT), a na końcu wypłacić lub
    przelać pracownikowi, przy czym jeszcze musi wiedzieć któremu (w sytuacji
    kiedy jest wielu pracowników a żaden nie korzysta z tylko swojego
    terminalu)
    jest to cała karuzela, pewnie jeszcze nie wymieniłem wszystkich trybików
    jakie się przy napiwku karcianym kręcą... więc pracodawcy wpływa na konto
    kwota z napiwkiem, a on to traktuje jako przychód i zamyka sprawę.

    tym samym nie można stwierdzić, że "nie obsługują" ;0
    zbyszko janke