  • Data: 2004-05-24 13:54:12
    Temat: Re: Napiwek i VE
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik janke napisał:

    > taka linijka jest na slipach w wielu punktach handlowo-usługowych.
    > z obecność linijki na slipie nie wynika, że napiwek dotrze do
    > napiwkowanego ;)))

    A najprawdopodobniej nawet nie dotrze do szefa. Zawsze jak mam taką
    pozycję na slipie - wpisuję sumę jakąś okrągłą, niewiele wyższą od tej
    'wymaganej', ale nie chce mi się liczyć i nie wpisuję wysokości samego
    napiwku. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, aby ten napiwek też
    zaksięgowali...

    Być może właśnie dlatego, że go nie wpisuję, a wpisuję tylko sumę. Robi
    tak ktoś jeszcze ?