    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najlepsze banki w Polsce w 2012 r.
    Date: Thu, 24 Jan 2013 14:06:26 +0100

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:51012530$0$1298$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dzięki za wykop.
    > Minus (duży!) dla artykułu. Gdzie q..a tabelka???

    przewija sie strony na gorze, tabelki brak.

    Co sie tyczy BPH, to pod kazdym wzgledem jest ostatnie miejsce. Zalozylem
    tam konto darmowe przez rok dla ubezpieczenia podroznego, teraz do
    likwidacji, bo po co placic 15zl/mies.
    Jak podwyzszaja oproc. konta oszczednosciowego, to zawsze nie dotyczy to
    kont juz otwartych, trzeba wypelniac jakis tam aneks a jego wprowadzenie w
    zycie zajmuje tez sporo czasu. A 50% pracownikow to nie wie co sprzedaje w
    tym banku i nie zna swoich kont, ktore oferuje. Jak otwieralem rok temu, to
    w jednym oddziale nie wiedzieli o czym mowie, jak pytalem sie o
    ubezpieczenie podrozne w koncie, dopiero w innym trafilem na rozgarnieta
    osobe, ktora byla zorientowana w ofercie kont i otworzyla mi konto, ktore
    mialo to ubezpieczenie.
    Mocny spadek Aliora nie dziwi, bo jedynie Sync troche podtrzymuje go, -
    darmowe karty i zwroty od tr. internetowych.
    Oprocentowanie lokat szczegolnie tych walutowych mocno oddalilo sie od
    oferty Getina. W lokatach PLN nigdy nie byl w czolowce, ale czasami mial
    interesujace promocje.