  • Data: 2020-03-23 10:42:03
    Temat: Re: Nadchodzi podwyżka cen i inflacja. Chyba.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e7807e3$0$548$6...@n...neostrada.
    pl...
    "J.F." 9g49swnpawvo.sico158ljx2o$....@4...net

    >Emeryci emerytury chyba dostaną.

    Ale z czego ?
    NBP udzieli bankom pomocowych kredytow, pod warunkiem ze kupia
    obligacje ?

    Czy im szybciorem uwolni rezerwy obowiazkowe, zeby nie mieli innej
    mozliwosci zainwestowania ? :-)

    >Przedsiębiorcy zaoszczędzą na ZUSie...
    >Fryzjerzy chyba stracą...

    Fryzjerzy, silownie, kina, restauracje, komunikacja miejska ...

    >IMO forsa przepłynie z miejsca na inne miejsce i (; nieco ;) jej
    >ubedzie...

    Jak kazdy zacznie miec to na uwadze i oszczednie wydawac, to prezydent
    sie zdazy pochwalic utrzymaniem inflacji w ryzach przed wyborami :-)

    >Na pewno świat zmieni się mocno...
    >- wiernych będzie mniej w kościołach a więcej przed RTV

    Cos w tym moze byc ... i co - system placenia internetowy trzeba
    bedzie wdrozyc ?
    Bo taca spadnie :-)

    > - sklepy (także spożywcze) rozwiną sprzedaż wysyłkową
    > - lekarze chętniej będą obsługiwali via net i phone
    > (już wynik MR dostałem via net miast osobiście na
    > papierze -- szybsze niż założenie butów...)

    A to akurat juz dawno bylo, ale jednak na badanie musiales pojsc :-)

    > - rozwinie się e-praca (stanieją lokale i rozwinie się komunikacja
    > netowa)

    Tez juz bylo, ale teraz moze dostac kopa ...

    J.